Ciao a tutti! (okt. 8.)                                                                                                

Tegnap kicsit melankolikusra sikeredett az első bejegyzés... jól érzem én magam, csak néha elkap egy-két "honvágy-perc"... Ma már sokkal jobban éreztem magam az egyetemen, megismerkedtem egy lánnyal francia órán, aki meghívott egy cappuccino-ra, majd beszélgettünk egy jót... egy srác pedig megneszelte, hogy Erasmusos vagyok, és megadta az e-mail címét, hogy ő szívesen segít, ha nem értek valamit... úgyhogy ma már rózsásabb hangulatban hagytam el a campust... A "Learning Agreement" elintézése lesz még egy közelharc, mert itt minden nagyon körülményes....  

No de visszatérek egy kicsit az eddig történtekhez....Most vasárnap Marinoban voltam az ESN (Erasmus Student Network) szervezésében... ez a falu kb. 20-30 kilométerre, délkeletre található Rómától, ahol minden évben Borfesztivált rendeznek, hiszen a terület fontos borvidék... Emberek ezrei özönlik el ilyenkor a várost, minden a szőlőről, a borról és a híres porchetta-ról (sült malacos szendvicsként tudnám összefoglalni)szól... A fesztivál érdekessége a főtéren található szökőkút, amelyből a fesztivál idején egy óráig ingyen folyik a bor...egy kisebb tömegverekedés tört ki a "csodakútnál" idén is, de sikerült bort szereznem a poharamba, sőt, éneklő, egy kissé illuminált állapotban lévő olasz fiúk loccsantottak egy kis utánpótlást a pohárkámba... a bor után a dekorációként szolgáló szőlőt is szétosztották, sikerült nekem is szereznem egy mézédes  fürtöt...       sőt, még borízű fagyit is ettem a helyi fagyizóban :) A hazaút persze elég kalandosra sikerült, nem fértünk fel a vonatra, úgyhogy el kellett mennünk még délebbre egy másik vonattal, hogy aztán visszatérve mi már rajta legyünk a vonaton...persze mindenki jócskán ittas állapotban zötykölődött velünk haza a Termini pályaudvarra...

Ma este bulizni megyünk, és előtte egy házibuli-féleségbe...

to be continued ;)

Szerző: bnoncsi88  2009.10.15. 12:22 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://noeminwonderland.blog.hu/api/trackback/id/tr951451681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szexésnyúljork 2009.10.23. 20:43:29

úúú, borszökőkút, megőrülök, ne kínozz :]
süti beállítások módosítása